Змінено порядок маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів
З 29.03.2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 №209, якою внесено зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів.
Зокрема, підприємства – виробники та імпортери алкогольних напоїв і тютюнових виробів, які подали територіальному органові ДФС попередню заявку-розрахуно
У разі зміни зразка марок дозволяється продаж залишків оплачених марок попереднього зразка, які виготовлено підприємством-ви
Маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів здійснюється виробниками зазначеної продукції.
Для алкогольних напоїв використовуються марки із зазначенням суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, з точністю до тисячного знака, яка відповідає сумі, визначеній з урахуванням діючих на дату розливу продукції ставок акцизного податку, міцності продукції та місткості тари.
Вважаються такими, що немарковані, алкогольні напої з марками, що мають такі пошкодження:
– пошкодження, які унеможливлюють встановлення реквізитів;
– наявність відкритого надриву з краю марки, розмір якого (ширина, довжина) перевищує такі значення: вертикальний надрив – 4 х 10 міліметрів; горизонтальний – 4 х 20 міліметрів; діагональний – 4 х 18 міліметрів (довжина діагонального розриву визначається як прямокутна проекція);
– пошкодження, внаслідок яких зменшилася довжина марки на 10 чи більше міліметрів або ширина марки – на 5 чи більше міліметрів;
– відсутність кута марки площею більше ніж 150 кв. міліметрів, довжина меншої сторони якого становить більше ніж 10 міліметрів.
Головне управління ДФС у Полтавській області
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
